DID YOU KNOW THAT, REALLY?

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En. en kärlek, en förälskelse.
När pussade/hånglade du med någon sist? Igår.
Ångrar du det? Nej!
Är du singel? Nej.
När fick du senast en komplimang? Idag:)

HAR DU NÅGONSIN:

Gjort något riktigt dumt? Verkligen.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Varit nykter på nyårsafton? Absolut!
Åkt ambulans? Neej. Men jag vill!
Gjort nåt olagligt? Ja, det har jag väl? Småsaker; åkt trimmad moppe osv. 
Blivit polisanmäld? Nej!
Fått din mamma att gråta? Ja, både av lycka och sorg. 
Slagit ner någon? Haha, men nej!
Skämts över dina föräldrar? Vem har inte?
Skämts över dig själv? Haha, ja verkligen!
Sagt -jag älskar dig- och menat det? Ja, man använder inte "jag älskar dig" om man inte menar det.
Tar du droger? No!
Dricker du? Det händer. .
Vilka kläder sover du i? Sover i trosor.
Vad hatar du verkligen? Orättvisa 
Varit kär? Absolut.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej.
Är du ensam nu? In my room, yes. 
Vill du gifta dig? Ja, men inte än på ett tag. Huuaa..
Vill du ha barn? Ja, 3 eller 4 är vad som gäller!

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Johan :)
Såg dig gråta? Johan 
Fick dig att gråta? Johan. 
Du gick på bio med? Johan, igen. haha!!
Skällde på dig? Oj, johan där också! haha...

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja.
Kramat någon? Ja!
Pussat någon? Ja.
Köpt någonting? Ja.
Sjungit? Ja, jag sjunger jämt!
Saknat någon? Ja.


105 frågor om mig!

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, det gör jag nog!
2. har du snusat?
haha tyvärr.. väldigt äckligt. men man lever bara en gång(?)
3. har du fimpat en cigg på nån annan? aldrig!
4. har du legat i sängen brevid en kille? haha ja!
5. har du blivit dumpad? Ja. 
6. har du blivit slagen allvarligt? Nej. 
7. tar du droger? Nej för fan!
9. har du pussat en tjej? Ja, fina tjejkompisar! ;)
10. hatar du någon? En person. 
11. älskar du någon? Jag älskar många!
12. har några av dina vänner svikit dig? De vänner som har svikit mig är inte längre mina vänner. Jag har världens bästa och dom skulle aldrig svika mig. 
13. har du djur? Vi har en katt hemma, Majken, haha. 
14. har du legat brevid en tjej i sängen? Ohyeees. 
15. hatar du dig själv? hah men nää. 
16. gillar du orange? Det är en snygg färg, ja!
17. är du lång? 1.71
18. har du nån sjukdom? Inte en enda! 
19. har du skämt ut dej för den du gillar? haha det vet jag inte. vi skrattar inte åt varandra, vi skrattar med varandra!:*
20. har du en gris? en spargris!
21. har du en plattång? Japp!
22. har du en bror? Ja, världens bästa, bröder!
23. har du sjukt bra humor? Ah som fan. 
24. är du brunett? ja!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? Jag älskar att duscha, men riktigt flera timmar blir det ej. 
26. tycker du om hästar? njaaae, men det är kul att rida:D
27.har du skilda föräldrar? ja.
29. har du gått på simskola? Nej.
30. har du sagt bög till en kille? Ja det har jag. fast inte högt. 
31. har du sagt fitta till en tjej? Nej, aldrig till någon rakt i ansiktet. 
32. har du fuskat? Yes, det har väl hänt.
33. har du en teve på ditt rum? ja, under skrivbordet.
34. har du lunar? jag hade.
35 har du msn? Ja!
36. har du en syster? jaa, världens finaste.
37. har du bruna ögon? nää, gröna.
38. gillar du att fota? Nja, ibland.
39. har du sett dig själv brinna?haha no!.
40. hjälper du dina vänner? så mycket jag kan.
41. gillar du tacos? Ja! Tacos är alltid gott.
42. tycker du att du är söt? nja, skulle inte beskriva mig själv som söt.
43. har du dansat? ja, men inte som träning. 
44. har du spelat fotboll? absolut!
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Samma fråga som innan tror jag? Men här känner jag mig skruvad, äkta kärlek och kärlek hoppas jag är samma sak? 
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? haha nja.. men jag vet en annan som skulle kunna;)
47. har du ätit sniglar? Men lägg av, aldrig!
48. äger du en locktång? Ja!
49. gillar du att tugga tuggummi? love it. 
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? Yes i do! almost. har det som bas iaf, haha..
51. gillar du kläder? IBLAND!
52. hatar du falska vänner? Jag har inga falska vänner. är inte min grej sådär..
53. gillar du räkna att matte? Matte är verkligen inte mitt starkaste ämne.. men när man förstår och kan lösa saker, då är det fasen kuul!
54. älskar du någon nu? Jag älskar många som sagt.
55. Har du gråtit inför en vän? Ja.
56. kan du sjunga? Nej.
57. Har du sett nån dö? nej. 
58. säger du vad du vill? Oftast.
59. Är du stor? haha, jo.
60. vad är ditt hela namn? Elin Jennifer Amanda Cliffoord
61. kan du tala spanska? Lite.
62. är du kortare än 1.60? Nej!
63. älskar du sommaren? sommaren är böand det bästa jag vet, verkligen. topp tre!!
64. älskar du vintern? Nej jag älskar verkligen inte vintern. Men om jag måste komma med något positivt så är det julen.
65. har du mer än 6 par skor? Ja.
66. brukar du sjunga när du är i duschen? Jag sjunger som sagt väldigt ofta, helst i duschen. låter bäst där. iallafall i mina egna öron.
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja!
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? ja.
69. gillar du att städa? när jag väl kommer igång, ja
70. gillar du att sova länge? AA! 
71. har du vart med om en olycka? Ja.
72. är du förvirrad? Klart man är det, ibland.
73. har du mer än 6 par byxor? Nej.
74. har du förlorat en vän? Ja.
75. gillar du att shoppa? Jag älskar det! i rätt kläder, sällskap osv. 
76. har du varit i paris? nöpe.
77. gillar du ormar? Det gör jag verkligen inte!
78. klarar du dej själv? Haha ja!
79. har du lagat mat? Ja för fan.
80. är du klantig? väldigt klantig också..
81. har du foppatoffler? faktiskt inte..
82. har du mer än 20 låtar på din data? Ja.
83. sminkar du dej innan skolan? Ja!
84. har du träffat en kändis? Ja fan :D
85. har du mer än 7 par nagellack? Yeees.
86. har du busringt? Haha, ja det har jag!
87. har du skällt på din bror? Haha, ja det har jag gjort. Många gånger!
88. har du en vän som skiter i dig? typ. 
89. har du velat göra saker men vågar inte? jaa, uppkommer saker då och då!
90. sover du med nått gosedjur? neepp.
91. har du åkt nånstans utan att du får? Jaa!
92. vill du bara bort ibland? Allt för ofta..
93. har du tältat? Ja!!
94. har du bränt dig? Jaa!
95. har du lekt med levande ljus ? Ja.
96. har du lekt anden i glaset? Tror faktiskt inte det!
97. skäms du ibland? Klart!
98. bor du i skåne? Haha nej!
99. gillar du hip hop/rap musik? Ibland,sällan.
100. är du på sista frågan nu? Haha men vaaa? nej!
101. är du singel? Nej!
102. har du flygt flygplan nån gång? nää, men har åkt det. 
103. har du kul just nu? Haha nej inte mycket!
104. är du blyg? Nej, inte speciellt.
105. har du varit ärlig på alla frågor? Det har jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0