...

Börjar känna mig sjuuuk. Less jag blir.... Är jättetrött och det rinner ur ögonen. Bara det inte bryter ut innan fredag så är det lugnt(cooper). Efter fredag får allt hända. Efter fredag är det i princip slut på RIG för detta år. Det återkommer jag till senare, dock. Håller på värmer lite köttfärs nu, så ska kila igen. Solen börjar förresten att kika fram, jag blir glad när jag ser sådana saker. Anna har tagit körkort idag också, alla tar det verkligen nu. Tror att hälften av alla i min klass har gjort det, alla utom typ jag, lina, conne och anja... hehe.
heido

Kommentarer
Postat av: lina

och ALLA kommer göra det innan jag har gjort det också, jag som bor längst jävla bort också.......

2011-05-23 @ 20:43:13
URL: http://linawikner.blogg.se/
Postat av: Ija

Stoppa i dig pillren jag skickade. Och lägg dig på kvällarna så fixar du cooper. puss

2011-05-23 @ 21:54:40
Postat av: Ija

Stoppa i dig pillren som jag skickade och gå och lägg dig i tid på kvällarna så fixar du cooper. Ta på dig varmt också helst mamelucker. puss

2011-05-23 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0