...

Goddag. Hade företagsekonomi imorse och prov efter det, gick skitbra!! Äntligen. Sen slutade jag, 10.40 var klockan då. Gick och käkade med Johan, sen tog jag cykeln hem. 5km exakt är det, skön väg. Sen var det motvind hela vägen, ville spy. Var så jobbigt. Blä. Sen var det sånt väder så det är sjukt varmt ena sekunden och andra sjukt kallt. Ännu jobbigare. Sitter här hemma under täcket nu. Ska upp till emelie o prata lite snart, sen dra igång med NKplugg. Ska iväg på en liten klädloppis som Lina har ordnat, om jag hinner. Vi får se.
Har varit en konstig natt. Började med världens sorgligaste sms strax innan tolv, sen låg jag vaken och smsade med julia sent in på natten. Ibland får man stå upp för sina vänner, och speciellt i sådana här lägen. Julias farfar hade precis gått bort och allt var bara konstigt. Så vi låg vaken och pratade länge, länge. Trots att det inte var min farfar, så grät jag också. Känner sådant enormt medlidande med henne, fysjutton.. min fina lilla julia. Sen drömde jag massa mardrömmar, att min morfar låg på sjukhuset och höll på dö han med. Var så hemskt. Vaknade en gång varje kvart från 03 typ, jättejobbigt.. 
Men blir en skön och tidig kväller ikväll hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: <3

du är bäst kiri

2011-05-26 @ 10:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0