EYE TOO EYE, CHEEK TOO CHEEK

Gokväll. Ligger på sängen och är såå himla trött. Har gjort bort ännu ett prov idag=1kg lättare.
Imorgon bitt, 8.20 närmare bestämt, börjar jag värma upp inför år 2's sista coopertest. Pust, suck, stånk och stöön. 
Känns hemskt jobbigt nu, var ute och "prov"löpte lite tidigare, efter 62 m var jag alltså heelt slut, hjärtat slog fort och jag kunde knappt andas.. Vill inte tänka på hur det går imorgon, men jag kör. Ska köra som fn imon.. ja.....
Men nu så ska jag kort och gott klä om, borsta tandisarna och lägga mig med en tidning och läsa lite faktiskt! Sen sova på en timme ungefär, SKÖNT OCH VÄRT!!!! Bästa känslan ikväll är iallafall att jag kan slappa, utan att gripas av panik, för jag har inget prov imorgon och inte nästa dag och inte nästa ändå! Men på onsdag.... Men det tar vi på söndag, måndag och tisdag. Hoppas ni haft en fin torsdag mina vänner,  idag har faktiskt solen strålat i Umeå också, även nu på kvällen.. Sååå härligt.
så himla fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0