KVÄLLEN ÄR DIN

Hejsan, hoppsan. Ligger och ser Kvällen är din från gårdagen, på tv4play. En tjej som bott i Hofors när vi var mindra, Linnea Elfström, har varit med. Det kan vara det bästa jag sett. Så himla fint. Jag fick gåshud och tårar i ögonen. Tänk att man gått på dagis med henne och liksom varit barndomsvän, ända tills hon flyttade till Hälsingland. Och nu är hon med på tv4, sjukt. Men så himla fint av henne. Massor av creds till dig tjejen!
Vill ni också kika så klicka här; http://www.tv4play.se/noje/kvallen_ar_din?title=kvallen_ar_din_del_3&videoid=1649676 hon är först ut.
Gårdagen bjöd väl upp lite sådär halvdant, men var trevligt att komma ut och så, helt klart. Kulturnatta var ingen succé, men var trevligt att hänga vid älven med vänner, kasta gris, vissa smuttade på nån öl och mådde bara bra. Johan och jag tog cyklarna hem tidigt, runt 11. Tog täcket till soffan och mös ner oss till ett fruktansvärt dåligt TVutbud. Men det gjorde inget. Det var så himla bra ändå. Somnade inte allt för sent och vaknade imorse, utsövda. Käkade lite och spelade lite pingpong, där jag som vanligt vann. Sen åkte johan på samling, match idag igen. Jag ligger på min säng och ser ett rum som är sååååå himla stökigt. Men prio 1 är plugg just nu, som heller inte går så bra men.. Tackade nej till lähenheten som jag var och kikade på igår också, var nog bäst. Men man blir ju ändå liite ångerfylld. Som vanligt. Men det kommer fler chanser. Bättre chanser. 

Nu ska jag ta tag i något, lite svenska kanske? Eller Nk? Eller IMED? Eller kanske FES? Vet inte. Vi får se.
So long.
en liten johan i spanien för länge sen! lammkött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0