OH WHAT A SHAME

man märker det här lite interna, hur man kan håna åt andra personer, som betyder så mycket. det är konstigt det där.....
för övrigt mår jag toppen just nu! är väl i princip bara johan jag umgås och pratar med på fritiden, men det är ingen annan som visar intresse då orkar inte jag heller visa speciellt mycket. känns som man försökt osv, men får liksom ingen respons. man måste vara på en viss nivå för att duga, lite så är det. 

löpte cooper med två härliga tjejer igår, var så skönt. idag har micke snaggat johan, det var jag som började, men efter första dragningen så sprängdes mina ögon med tårar. ojojoj. men han är så fin, så himla fin min johan.
blir sleepis hos jossi hof imon och med jossi sand på onsdag, johan får klara sig sjäälv, men dä fixar han! nu ska jag sova iallafall, styrka imonbitti och sedan hinderbana. FÖRSÄSONG!♥

Kommentarer
Postat av: Ija

Lille gull vad jag längtar efter dig. Bra att du satsar på cooper nu. Sköt om dig älsklingen. Kram

2011-05-03 @ 15:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0