OM JAG SÄGER DU ÄR VACKER

UFC vann med 2-1, johan spelade 0 minuter. Men han var bäst ändå, mitt hjärta tog ett extra skutt och det kryllade av fjärilar i magen när han i paus stod med några i sitt lag och sköt en boll mellan varandra. Han är så fin. Så bra är han. Han ar förtusan känsla. Min Johan. Dalkurd hade några riktigt sjuka spelare. Dom var tekniska nå jävulskt och snabba som djur. Men UFC vann, huvudsaken. Nästa match kommer Johan att spela.
Hade sällskap av Cornelia, Evelina, Lisa, Micke och Ralle under matchen.
Efter matchen blev det lite kik på stan. Kulturnatta bjuder till. Kom just hem efter en varm, konstig och inte så rolig cykeltur, med Johan. Blir grillat här nu, så himla gott. Och så himla snällt att man blir bjuden. 
Johan står framför mig nu, provar lite kläder. Blev hans nya, fina och ljusa jeans tillsammans med en röd/vit/ljussvart skojrta. Jag dör. Vad snygg han är. Min Johan!♥
Efter maten blir det att åka till stan igen, tillsammans med Micke, Johan och Lisa. Sedan beger jag mig hemåt med Johan igen, blir godis och gotta ikväll. Mys. Som vanligt. Snart åker jag hem på sommarlov. Räknar ned, nä....
Ha en fin lördagkväll i solen mina vänner, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0