TAKE OVER CONTROL

Hej ho! 
Ännu en helg har passerat, fredagen bjöd i all sin hast på utekäk och bio med johan, riktigt bra kväll måste jag säga. Lördagen blev det att kika på UFC med micke och johan, när dem lirade, råmycket folk, kuuul! Efter det tog vi snabbcyklarna igenom hela stan igen, hem till Johan på grubbe, de bjöds på grillad oxfilé, nöjd tjej :D efter det så satt jag och pratade med johan och hans mamma i typ två timmar, ba massa gosnack :D sen blev det tv innan vi begav oss hemåt för att se film och äta glass, mysmysmys.
Idag klev vi upp i tid, solen fick stå för förmiddagen.= stekte våra kroppar!
Nu har han åkt för nån timme sedan and here I am, ska snart packa ihop, åka till grubbe o se fotboll, filip ska spela. Efter det åker jag o johan(som vanligt) till Iksu och tränar lite, han ska gymma och jag kör både gym och löpning!
Sen ska vi sova i tid ikväll, ska se på en film först också, Seven hette den tror jag. En gammal, men oj så bra den ska vara. Vi får väl se helt enkelt. Skola imorgon igen, men nu är det fasen inte långt kvar till sommarlov inte, och om jag får jobb hemma så kommer jag att åka hem om tre veckor redan, vi får se, vi får se!! Spännande.
Har dock en del kvar i skolan dessa veckor; Två företagsprov, ett historiaprov och ett seminarium, svenskaprov och inlämning, nationella i engelska och matte, Nk prov. ja ni hör :( lesssss.
Men nu ska jag packa och byta om till lite träningskläder, ha en fin söndag i solen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0