...

Hej hallåååå. Kom hem, somnade och sov i fyra timmar. Istället för plugg, blev det alltså att sova. Är nå fel på mig. Men jag älskar att slumra in sådär skönt under täcket efter skolan! Har pluggat lite nu på kvällen, har även hunnit cykla med bro till ica och handlat lite, käk o så. (inget godis...) Nu sitter jag här, har headset inkopplat in datorn, har kommit på att det är såå mycket skönare att lyssna så. Knasboll man är! Solen lyser ute än och termometern säger 14.3, helt OK för en normaldag. Blev inge loppis idag heller, väldigt synd. Nu ska jag hoppa in i duschen i ciskus 30 min, sedan lägga mig med NKn i en timme EFFEKTIV TID. hur nu det ska gå. Men jag ska. Då är kl 22 och jag somnar förhoppningsvis innan 23.30. Skönt. Har en gräddglas-päronsplitt som ligger i frysen och väntar också, men kanske ska vänta till min man kommer, innan man tar den. Snäll som man är. Fast ligger päron i kylen också, det kanske är ännu godare. Vi får se, vi får se. Nu ska jag göra lita nytta! Hej på en stund.
(skulle ha kommit igår på kvällen, men kom inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0