WE CAN'T COUNT THE CLOUDS ON THE SKY

Ska läsa lite i företagsekonomiboken nu, har prov på onsdag och jag kan inte allt för mycket. Kan nog ingenting, om jag ska vara ärlig. Känner att det är dags att lära sig lite nu, så man kan klara de där också. Fick reda på IMED-provet idag och fick ju mvg så livet ägde där för en sek. Blev happyhappy!! Annars har det vart en fin helg med bra människor. Avslutade den hos min älskling igår och jag bara mår så himla bra med honom, förstår inte.. Hade stryketester imorse, gick bra när jag väl körde. Ye! Har cooper imonbitti, he he, he, heheheheeee.. KÖRBAKÖR!
På onsdag vankas det klassfest med min fina klass ID2AD, kommer bli awesome och jag är nog taggad till den redan! Sen på fredag entrar pappa och bror Umeå faktiskt, över helgen. Ska bli mysigt och väldigt skönt att se deras söta trynen igen. Sen skickar jag med pappa lite packning hem också, perfeekt. Eller det behöver jag iofs inte, farmor och farfar kommer ju och HÄMTAR MIG. När det är dax för homecoming! Kunde inte bli bättre, faktiskt. Eller jo, om nån följde med mig hem..
känner mig stört mycket utanför och jag kan inte göra något åt det. om inte ni kan tycka om mig för den jag är och för att jag älskar johan och spenderar mycket av min tid tillsammans med honom så är inte ni heller äkta. hoppas att ni är medvetna om det.
fanny jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0