...

Sitter och slipar på rättskunskapen med Sofia, slutar snart och sen är det projektarbete som gäller. 
Har vart en lugn dag, steg upp 6.50(!!!) imorse och duschade. Skönt som tusan men ack, blev mycket tröttare efteråt. Jag och Johan låg vaken länge igår kväll, pratade om mycket.. Imorse när vi gick till skolan, eller han cyklade och jag gick, så kom jag bara och tänka på att han är världens bästa kille, för mig. Kom på tanken av en lite småfjantig orsak, haha.. Vi var på väg till skolan, jag gick på gångbanan och det kom en jättejättelång nedförsbacke som man måste ha fart i för att komma upp för branten efteråt. Men inte Johan, han cyklar sakta bredvid sin tjej. Och bara lyser med sitt leende, min fina kille. 

Annars har skolan bjudit på korvstroganoff, göttis. Såg en söt mus. Jag Cornelia och Karin blev som tre små barn. Hähä. -söta-
Hörde Anja och Adrian gulla bakom ryggen på mig nyss, hörde hur Adrian försökte få med sig Anja hem efter RK'n. Och gud det bara slog mig (igen) att det är så mysigt att bara ligga intill någon man älskar. Bara kramas, gosa och lukta. mwiiiiisssss. 

hej kära töntar som älskar att använda mobilkameran hehe.
fina, hihi..

Kommentarer
Postat av: Ija

Vad gulligt du skriver.

2011-11-08 @ 17:27:49
Postat av: anja

"det är så mysigt att bara ligga intill någon man älskar." -so true!!!!

2011-11-08 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0