...

Hej och hå. Ännu en helg har passerat, istället för att följa med resten av laget ner till Uppsala för match har jag varit hemma i Umeå och kurerat mig med antibiotika. Känns väl sådär att gå på sådant.. Men jag blir ju piggare, huvudsaken det. Vinst blev det även där nere, 1-11 till oss. Mot Uppsala Ungdom. Sitter just nu i biblioteket och väntar på att Johans teori är klar, så att vi kan äta tillsammans innan lektionen börjar. 

Ny vecka, nya tag. Eller hur är det man brukar säga? Mhhhmm... 

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva av mig. Känner mig som en stor sten. Grå och tung. Full av, ja vadå? 

Nä nu ska jag dra mig mot skåpet och lämna mina saker, skolan bjuder på potatisbullar/blodpudding och lingonsylt.. 

Ha en bra dag mina vänner!

Önskar jag hade styrkan för två. Eller tre. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0