...

Hallihallåååå.. 

Måndagkväll, 22.10 och här sitter jag. Slutade skolan där vid 15.30, gick hem och började rååstäda mitt rum. Eller rensa, rättare sagt. Slängde bort två sopsäckar med saker. Ska fortsätta i morgon, vill bort med allt och börja om på nytt bara.. Johan kom till mig strax därpå, sedan begav vi oss mot trafikskolan (en av trafikskolorna i umeå, minns inte vad den hette) där vi skulle genomgå den kursen så att vi får börja övningsköra! Den skulle börja kl 17, vi var där i tid. Drog igång runt 17.30, det var jag, johan, en till tjej och en afrikans kvinna och även hennes dotter. Så en väldigt liten grupp, men vääärldens skönaste lärare. Han var riktigt duktig och ja, antingen så var han världsbäst eller så kunde han bara sin grej för företaget.. Vi hade lite genomgångar, sjukt chill och faktiskt givande. Fikade för 30 pers(hans mamma kom med nybakt hehe), drack en kopp kaffe och sen körde vi igen. Gjorde lite tester och sådär. Slutade runt 20. Så det gick skitbra de där! Äntligen klart. Så ska göra syntestet inom kort och sedan vänta på ett beviljat bevis, samt att farmor (och förhoppningsvis faster) får sitt beviljat med. Skulle vara så himla spännande, men framförallt roligt att få köra hemma på jullovet, lära sig om bilen! Men jag kände då jag satt där att jag faktiskt har sjukt mycket respekt för bilar. Hon tjejen som var där, hennes mamma hade blivit överkörd av ett tåg förra veckan. Jag blev verkligen tagen av berättelsen och det var faktiskt jobbigt. 

Nu ska jag snart sova, ska ge mig på gymmet imorgon efter två veckors sjukdom. Får se hur det fungerar, hoppas felfritt! 

Sov gott fina ni(som faktiskt är en del!!) 

Tusen kramar. Var rädd om dem nå håller kärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0