...

Jaha men sådär då, åt just en good toast med johan, mmmh.. 
Vi ska strax krypa ned och se Vampire Diaries, wih! Såå himla bra.. Blev en sådan kväll för mig istället för att följa med resterande på Pipes för att fira lina som fyller 18 idag! Åhh.. Ångrar mig lite nu. Menmen.. Gjort är gjort. Och kommer garanterat fler gånger. 
Hämtade som sagt ut mitt paket på ICA tidigare ikväll, happyyy!! Bästa, bästa moster♥

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och borsta gaddarna innan jag kryper ned, skola 8.20 imorgon och gym vid lunch. 

Snart helg igen, s å h i m l a s k ö n t!! Dessutom en fullspäckad helg från fredag till söndag, superroligt!!

JUUUSTJA, igår så åkte vi till Östersund och spelade match må ni tro. Fem timmars resa dit, var inte såå taggad.. Men det gick fort och var heelt ok! Jag och Karin blev RIG's tomtenissar= vi vann på Anna och Carros myycket bra anordnade frågesport/julknåp. Väl i Östersund lirade vi bort en match på 3x20 minuter som resulterade i en storvinst; 1-12 till oss! Så det var skönt att sätta sig på bussen hemåt igen, då jag sooov hela vägen, kom hem till en tom och ensam säng. Men somnade bra gott ändå! 

Nu säger jag godnatt och kryper ned med Johan. 


Sånt här gör mig så obeskrivligt glad bara. Vilka fina människor det finns!!


Karin och jag med våra fina priser, hihi. (jag som förövrigt ser ut som en jätte och karin en dvärg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0