ÄNGLAR, FINNS DOM?


Man har fått lyckan att bli berikad med såå fina vänner omkring sig. Det är så mycket värt. 

Jag tjåtar på i allt som har med liv att göra- skola, träningar, pojkvän, kompisar, mat, hushåll osvosv. Vissa saker går bättre än de andra, men de är som det ska vara. 
Nu står lite läsning av Rättkunskapen på schemat. Hörde rykten om ett prov på Onsdag. Onsdag, dagen då min fina Julia även ska opereras för andra gången, i samma knä, av samma orsak. Känns så himla orätvist och åhhh vad jag tycker synd om henne. Men hursomhaver så kommer jag att finnas vid din sida Kiri, det vet du!:) puss på dig. 

Dagen då? Joo.. Vaknade imorse, jätteledsen, vet inte varför. Men sen kom jag på det. Jag hade haft en mardröm. Inte om förlossningar, kryssningar, rättegångar eller så, utan inatt handlade det om Johan. Johan som hade varit otrogen mot mig- För två månader sedan. Med Amanda Öhman. Åh. Mitt hjärta dog lite. Så det var inte världens bästa morgon där imorse 06.35. Speciellt inte när Johan låg kvar i sängen och bara trynade, skulle få sova i tre timmar till. :( Men de var bara att dra sig upp, byta om och sedan dra på träning i princip. En träning som bestod av lite snack-om-matchen-i-lördags-snack. Och efter det lirade vi simpelt bara, två lag mot varandra. Kul! Efteråt var det intervaller, I died. Åhhh.... NOG OM TRÅKIGHETER. 

Till det roligaaaaaa!!!!! Nää. 

Nu ska jag plugga Rättkunskap, vi hörs mina vänner. 
Och JA, jag SKA ta tag i att åka till emelie och fixa allt till min dator igen. JAG SKA.

PUSSPUSSPUSS♥


p.s har planerat att ge johan en låååång massage ikväll när han är klar med sin matte, bara för att han är sååå duktig. Men schhh, tyst om det. Det är en hemlighet. d.s

Kommentarer
Postat av: kiri

du är bäst du <3.

2011-10-11 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0