...

Världens bästa kväll(på väldigt länge) blev imorse världens sämsta morgon, på länge. Jag och johan somnade innan elva igårkväll, kikade på johan falk och knaprade lite lantisar. Gött! Hade haft ljus tända och elementet var påslaget, så det var varmt och gosigt. Natten flöt på, men när jag sedan vaknar 05.45 och vet att jag ska upp om 45 minuter så blir jag fruktsnvärt less. Och inte nog med det. Jag väckte johan då, var tvungen att berätta om min dröm. Som såg ungefär såhär: vi fick barn. eller jag födde, vårat ban. En liten son, som hette Edvin. Han var världens sötaste pojke. Men när vi skulle hem från BB så hade vi inte ens haft tillräckligt med pengar till en bilbarnstol, så lilla Edvin fick sitta ensam.. Åhh. ångest! Jag hade känslan då att det där med att skaffa barn var mitt livs största misstag. Jaja, somnade om igen och vaknade 7.30 nästa gång!!!! PANIK. Arg. Skulle vara på nolia om tio min. Men då hade jag haft ännu en ångestdröm. Min lillebror filips mamma hade fått cancer, och hade avlidit. Det var hemskt. Ångestdrömmar. Blä. Skällde på johan. Ångrade mig direkt. Han fixade två mackor åt mig, tack. Sedan tog jag hans cykel till tärningen och hann ditt just innan 08 när vi skulle börja. Skippade intervallerna på morgonen, ska göra dem idag efter skolan med Anna istället. Känns bättre så. 

Och åh.. Om ni visste hur mycket jag vill ha en lägenhet nu. Alltså... Obeskrivligt mycket. Jag har inget boende. Så känns det. Har inte ens packat upp mina kartonger ännu. Har en säng som står direkt på golvet utan sängben, har inte plats för mina kläder så  jag tar dem direkt från mitt tvättställ.. Som förövrigt täcker upp hela mitt golv. ÅÅÅÅHHHHH... Jag vill he en liten etta, bara få känna känslan att få förflytta sig från en soffa till en säng. istället för att ligga som ett mongo i sängen, vad man än gör- pluggar, pratar telen, äter, kollar film, ja allt.. :(
meningslös dag i skolan det här. sitter bakom hörlurarna och lyssnar på musik som gör mig ännu ledsnare också. 
det är SÅHÄR tur att jag har johan. alltså. ja. kan inte förklara. finns ingen som gör mig glad, inte som johan. 
men det är något som saknas. jag saknar min familj . och idag fyller min lillbror år, fille. stor han blir dåå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0