...

Hej blogg.se
Min mobil är HELT korkad. Vill inte vad jag vill. Ibland får jag inga sms som folk skickar, ibland hörs det inget i luren när någon ringer, ibland funkar inte touchen alls. 

Men nu vad jag tänkte säga! Imorgon, onsdag, näää skoja, torsdag, har jag, elin jennifer amanda namnsdag!!weihhh. ruligt. Och lördag den 15e oktober så intar jag Sandviken. Med mitt lag. IBK Alba - Rig Umeå står på schemat. Satan. Vad nervös. Jag blev. Nu. Jaja, more than a week kvar. men ska bli så härligt!! Och fruktansvärt roligt. 

I helgen måste jag hinna iväg på en ledig dag (äntligen) och inhandla ett vykort som jag lovat bort, och egentligen bestämde mig för två veckor sedan, att jag skulle skicka. Men har inte blivit av, då stan har stängt när jag haft tid i princip. Men i helgen får det bli av!! Nu ska jag sova, försöka iallafall. Somnade visst 16 och sov till 18.35 nu på eftermiddagen/kvällen. SMART TJEJ... Men var sååå trött. Trots 10 timmars sömn under natten. 8.20 teori imorgon, ssedan skotträning och smålagsspel med 2orna. SKOJ! Sedan skola som vanligt. Puss på er. 

OCH JAAAA... jag vet...... sjuk tråkigt när det inte är några bilder.... MEN.... Har inte vart till emelie och fört över dem från hennes hårddisk än. men det SKA jag också göra..... när jag får..... tid... öh

NATTENS. HA DE

Kommentarer
Postat av: Faster

Idag skickas varma kramar till dig, du har ju namnsdag. Hoppas du har det bra o till nästa helg ses vi - då ska vi skrika på läktaren :)

Kram Kram

2011-10-06 @ 05:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0