...

Torsdag= träningsfri! Skönt. Fast inte lika skönt och välbehövligt som det brukar vara, då denna vecka har varit hyfsad lugn. Slutar 15.40 idag, tänkte ta mig hem och ut på en liten powerwalk då, om vädret fortsätter vara så bra som det är nu. Klarblå himmel och solsken, det enda som tryter är vinden. Men det är bara att dra på mössan och in med lurarna så funkar det! Kanske borde läsa lite Psykologi också, då jag har prov på måndag. "När man släcker en ångest tänds det en annan". Förklarar braaa hur jag känner inför prov, haha.. Först ångest inför Rättkunskapsprovet som vi hade igår, sen när det är över så är det bara att börja plugga till det nya. Men snart är det studenten! 
-Vi blickar framåt- 

Nu ska jag ha Psykologi, sista inför provet. KEEP GOING HARD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0