...

Man är inte så cool som man verkar när man får den där kramen av mamma, pappa, farmorfarfarmormormorfar, lillasyter eller småbröder, eller kanske finaste kompisen. (osv) Iallafall inte efter 3 månader och mer. Det är iallafall inte jag. Herrehud. Blev en känslobomb idag efter matchen när jag fick kramas. Men det är så härligt att träffas igen. Jag uppskattar alla tillfällen så fruktansvärt mycker mer idag, än vad jag gjorde för två år sedan. Snart tre. 
Vi lämnade Sandviken och Alba med 3p i bagaget, väldigt skönt!
Vi for runt 20.10, stannade i Tönnebro som bjöd till med Gräddstuvad Pyttiiiipanna, gott vare, fick i mig en liten mumsbit iallafall (kräktes pga en rejäl åksjuka på nedvägen, OVANLIGT!) så magen blev glad. 
Lämnade T-bro runt 21, så räknar väl med hemkomst vid 03.30 någon gång.. Blä.. Längtar hem till sängen och en fint sovade Johan nu, lite mer än vanligt. 

Har skrivit på min psykologifördjupning ikväll på bussen, medans jag grön av avund kollat på dem andra som sovit så gott. Men nu ger jag upp, med bara slutsatsdelen kvar. Nu ska jag få det skönast av alla. Jag som har täcke med mig. Så blir att kura ned mig under täcket och med en go kudde nu, längst bak i bussen med Karin. Som redan sover. Och har gjort det ända sedan Tönnebro. Hon som skulle låna min bok och plugga. Hm.. 

Sov gott mina vänner. Strongt av er att hänga kvar i denna gamla blogg, trots mitt fruktansvärt dåliga intresse. 
Men måste erkänna en sak, när jag väl skriver. Då tycker jag det är roligt att få ut sig! Och att det är folk som läser det frivilligt ;) 
Men är dax för en höstinvestering i designen nu faktiskt. Eller ja, en VINTER, snart. Umeå bjuder ju på minusgrader och frost när man vaknar om mornarna, så snart knackar julen på dörren. Stå'nt på hörrni!! 

SOV GOTT. Hoppas ni haft en världsfin helg. Det har jag. ♥



en glaaad jenkis! precis som jag känner mig nu. fast trött också. 

Kommentarer
Postat av: Elin

du är så fin jennifer!! <3

2011-10-25 @ 08:24:33
URL: http://ehilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0