...

Klar med psykologifördjupningen, SKÖNT. 
Klar med psykologiprovet, SKÖNARE! (men hur det gick får vi väl se) 
Inte klar med testveckan, OSKÖNAST! (core gjorde vi idag och då får man väl vara lite stolt och säga att man fick MVG hiiiii, core innefattar 50 sek rak planka, 50 sek sne/sida med arm och ben uppsträckt mot taket och 50 sek korset som är upp med vänster arm och höger ben och tvärtom) Man ska ha bra hållning och orka hålla ut. hehe. 
Jaja. COOPER. Imorgon. Kul. Nä. Ångest. Som vanligt. Men vi tar oss igenom. 

Klockan är nu 17.29, sitter kvar på skolan med karin, och jossi som nyss åkte hem. Känner att jag borde göra detsamma faktiskt. Fast samtidigt, vad har jag att komma hem till? Ett stökigt rum. Utan hyllor. Osv. Såååå, kan lika bra( eller det är bättre, som johan skulle ha sagt) att jag stannar på skolan en stund till. När man har sällskap och allt. Humtuduum, mer då? Vi har utvecklingssamtalsdagar tisdag och onsdag. Så imorgon när jag ska upp kl halv 7 för tester så ligger johan kvar och sover HUR LÄNGE HAN VILL. Känns inte heller sådär superroligt. Men jag slutar runt 11 så det duger, lika onsdag. Sen match tooorsdag. 

Ska inte bli lång, med min sjuuukt ointresanta text. HA DE!
glad johan. sur jennifer. trött jossi. förut

Kommentarer
Postat av: Ija

Bra jobbat tjejen. Coren verkar i alla fall inte vara något för en gammal,stel farmor. Puss och kram vi ses snart.

2011-10-18 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0