...

Vaaaa, har jag en blogg?? 

Livet rullar på. Innebandy, skola, Johan- mitt liv i tre ord. Typ. Har lite ångest över all skolarbete jag har som ska ske efter lovet, för jag vet att jag kommer få ägna så mycket tid till det under lovet :( vill inte det... Speciellt inte nu när det verkligen ska bli sååå skönt att få komma hem, och när Johan ska följa med. Vi har ju massa planer som ska bli sanna. Som att fara til stockholm en dag och shoppa(ny vinterjacka till mig!), träffa släkt och fina vänner, bli bjudna på fika, bara vara hemma och gosa och njuta av loov. Av hofors! Hehe.. 
Annars så har min kväll bestått av skitsnack med en fin vän på Waynes hela kvällen, som slutade med att vi fick springa hem för att jag höll på och kissa på mig(vågade inte låna toa där pga av diverse orsaker). Chillade i världens absolut skänaste säng och lirade temple run/tetris. Sen for hon hem och jag tog bussen till en snygg kille. 
Han serverade mig en toast när jag anlände, riktigt goood. Nu ligger jag i hans säng och kikar på datorn och spelar temple run på iPaden, medan han ser fotboll på tvn. Kuuuul. Ska upp o borsta av gaddarna och sedan krypa ner. Är ju en dag imorgon också, tydligen. 

Nu kom det en mysig kille, så ska stänga ner allt jag har igång. 
HA DE FINT! Så skriver jag något roligt imorgon!

ÅÅÅÅHHH. världens sötaste dog. - ABSOLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0