...

Var vaken alldeles för länge med Johan igår, men de var det absolut värt. Tillsammans med Johan är det mesta värt något. Vi hade en speciell natt, haha.. Vi var som små barn, kittlades och skrattade till vi kiknade och var tvungna att hålla oss för magen. Men det var så härligt. Man blir så glad och mår så bra. Om inte bäst. Sedan skickade han upp mig för att börsta tänderna o göra mig klar, jag ser det dock som att han gav upp leken. Sen spelade vi temple run tills ögonen vek sig, nästan. Pussade varandra godnatt och somnade nog på 3 minuter. Vaknade av iPaden och iPhonen imorse, var så himla trött. :( Men vi tog oss upp, åt en god frukost och sedan började morgonstressen..... I vanlig ordning skjutsade han mig på killin till skolan. Väl framme i skolan hörde jag en Johan vakom mig som svor och lät arg= han hade fått smuts på jeansen ifrån cykeln,hahaa.. Men jennifer löste det, som vanligt. 

Väl i aula Anders där projektarbetet skulle hållas så var jag så sjukt less sedan förra lektionen när ingenting gick och jag verkligen kände att jag bara försökte få ihop allt, men fick liiiksom ingen respons. Så idag hade jag ingen bra inställning, var jag som var väggen idag. Men orkade bara inte. Skrev ut en mall till vår affärsplan iallafall och klämde in den i pärmen, bra.. Nu taggar jag bara psykologiredovisningen om Borderline.....
Hoppas på en bättre eftermiddag. En betydligt bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0