...

Hej och hå. Seriepremiären idag gick inte som det skulle. Dvs förlust till oss, till RIG. Vi förlorade med 3-4. Kanske rättvist, kanske inte. Jag lämnar det osagt. 
Imorgon är det träning kl 08.00 igen, jag d-ö-r.. försöker hitta inspirationen. 
Just nu känns allt svart och vitt. Vet som inte vart jag har mig själv, riktigt. 
Mamma och tuvali åker utomlands på onsdag och jag är in i himmelen avundsjuk. Vill också åka iväg. Bara sådär. Med en person. Som man tycker om. Kanske en mamma, kanske en farmor. Eller en riktigt god vän. Bara sola, bada och äta gott. Flyta på en madrass i havet eller i poolen. Varje dag. Åh. Jag älskar att leva. Men, livet har sina mörka stunder. Just nu är jag på väg in i ett mörker, det slog mig idag när jag satt på cykeln till Johan. Det börjar bli kallt, snart minusgrader, snart är det snö utanför fönstret. Åh. åh åh åh. Jag vill inte.. 
Nä färdigklagat nu. Jag ska verkligen inte klaga. Men ibland måste man få.
Klart slut. För idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0