...

HEJJEEEE!!
Har inte bloggat på 1 vecka och 5 dagar, whyyyy? Vet inte. Jag har varit sjuk, det har varit påskolov och jag har inget internet. Fram tills typ igåår, då jag hittade ett trådlöst. Antar det är någon av mina grannars, hursom, ÄGER. Blev så sjukt glad. MEn förutom det så är jag inte så glad idag. Eller egentligen är jag det. Men av principsak så är jag lite småsur. Vaknade för sent i morse, stressade snabbt ihop all disk och gjorde lite frukost. Fixade mig(misslyckad tillfixning) och sedan tog jag cykeln i all satans tösnö som kommit under natten, allt för att hinna i tid till nolia där vi skulle ha teori! Jag hann. Kom fram i tid, men till råga på det så var jag alldeles grusig och blöt på ryggen.. HMPRF... När jag kommer till nolia är det ingen där? Jahapp.. Då var teorin inställd och man hade tydligen fått sms, men jag som inte har något simkort för tillfället hade ju inte fått något sms. Vilket jag sagt till min tränare men han är inte känd för att vara den med bästa minnet. Jag blev SÅ sur. Nu sitter jag i skolan. Försöker tänka positivt, typ att nu kan jag faktiskt göra bort min bokanalys. Men nä. Det hade jag lika gärna kunnat göra hemma, i mitt kök. Till min musik. För nu har jag internet. Sablar..

Kommentarer
Postat av: Ija

Men lilla gryn du har väl haft trevligt också med så många människor som hälsat på hos dig.

2012-04-18 @ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0