...

En bra helg som har bestått av det mesta. En väldigt trevlig fredag tillsammans med en lika blandad kompott. Men oj så kul vi hade det. Nöjd är bara förnamnet. Lördag bestod av massa god mat och ännu mer gott godis, glass och andra onyttigheter. Bestod även av SM-finaler i innebandy och en kväll med One tree hill. Har börjat kolla om från säsong 1 avsnitt 1. De betyder att jag har typ, 173 avsnitt att avverka. Det känns underbart. Bra. Och på sidan av det följer jag givetvis Vampire Diaries, som vi nu är inne på 3e säsongen av. Spännande. Jag önskar att mitt liv bestod av fler bilder. Jag är fruktansvärt dålig på att dokumentera det jag gör. Gillar det inte. Vill inte bara ha minnen i form av bilder i min hjärna, vill kunna se dem framför mig. Kunna ha chansen att sätta dem i en ram på min vägg, om jag så vill. 

Har precis avverkat en 50 minuters promenad i solskenet som Umeå bjuder på idag. Det var en ytterst skön promenad i behagligt tempo. Nu ska jag göra enchiladas åt mig själv, lite lyx såhär en söndag. Tänkte jag kunde unna mig det :-) och jag har fortfarande ingen telefon, det är något som stör mig. Mycket. Bara massa krångel hela tiden. Tele2 missförstår och förstår, telia tar lång tid. Osv Osv. Men det stör mig bara för att jag inte får höra rösten på dem som befinner sig alldeles för långt bort, annars är det ganska skönt om jag ska vara ärlig. 

Mat var det, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0