...

Väntar på allt. Väntar på ett nytt simkort så att jag kan bli kontaktbar via telefonen igen. Har blivit en alldeles för lång process med det nu. Ångrar mig nästan lite. Först missuppfattar tele2 och sedan telia. Nästan så att man börjar fundera på om det är jag som är boven i dramat. Väntar på svar ifrån min chef också. Hon som alltid varit supersnabb med att svara. Men inte den här gången. Kanske har även hon skickat sms till mig. Vore ju förargligt. Imorgon är det Nationellaprovet i Svenska B, skrivning. Det är också något jag väntat på. Inte i förväntan. Endast väntan. Nu är det dax. Känns så sjukt att det snart är slut på april, vilket betyder att vi är inne i maj och kan då säga att det endast är 1 månad, 1 månad kvar till studenten. Shit. Kan inte fatta det. Jag tror att jag kan fatta det, men nu när jag tänker efter så känner jag verkligen att; nonono, i can't believe it. Snacka om tvådelad i känslobarometern.... Och ännu en sak jag väntar på; mitt paket från nelly! Wööööh. 
Kan checka av balklänning, studentskor, studentbiljett, balbiljett, bokning av smink/hår inför balen. 
Återstår gör alltså; studentklänning x2, amagaaaaaad. Och förmodligen något mer. Men vill inte tänka på det nu. 

NU, ska jag sova en stund. Innan jag ska gå igenom till punkt och pricka vad en debattartikel är. Hjärt-och-lungräddningsutbilldning är vad min efm/kväll kommer att bestå av :-) :-( :-(  
Jag har förresten ont i mitt knä igen. Ingen smärta som hindrar mig från att röra mig, men fortfarande, känns knas. I båda dessutom. Men mest i det tidigare opererade. Kan vara för att vi börjat med försäsongen nu och går på väldigt hårt med löpningarna inne i Nolia = ovant underlag. Vem vet. Det försvinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0