...

Sitter med datorn vid mitt fina, vita köksbord. Ur högtalarna spelas ingen soldat med lasse w. När jag vänder på huvudet och tittar ut ur mitt fönster så ser jag att det börjar bli väldigt, väldigt dimmigt. Bestämmer mig för att göra något vettigt. Börjar med att laga mat. Så får det bli. 21 ska jag möta upp en snäll, världsbra människa. Gå och hämta ut ett paket. Idag kom förresten en väntan, - mitt nya simkort. Imorgon mina vänner, imorgon är jag kontaktbar igen. Borde vara. Om allt går som det ska.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad bra:-) Vill ju kunna prata med dig. Älskar dig.

2012-04-24 @ 21:34:24
Postat av: Pappa

Vad bra:-) Vill ju kunna prata med dig. Älskar dig.

2012-04-24 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0