...

Lördagen blev inte som tänkt. Sov alldeles för länge. Och inte nog med det. Drog tvbordet samt tvn till sängen, slog på one tree hill och låg under täcket i massamassa extra timmar med min älskade, bästa. Sedan var det slut på friden. Samtal från chefen-kris på jobbet så det vara bara att dra iväg och repa av ett kvällspass a la ICA. Men det var huuur lugnt som helst. Idag bjuder Umeå på sol, helt underbart väder. Shit! Vad glad man blir och vilken energi man får. Imorse vaknade jag upp, jag var varm. Hatar Johans hus när det är värme ute.. haha... Sitter hemma hos mig nu i alla fall, ska senare se UFC med jullan! Och efter det blir det givetvis tacos, en av våra många gemensamma nämnare! Blir en bra kväll. Imorgon är det valborg, även det känns som en afton som kan bli något väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0