...

Goddag! 
Hade en ruskigt skön gårdag, började morgonen på Universitetet tillsammans med tyyyyyp, flera hundra andra åk 3or som hade en väldig iver i kroppen. Besökte några program som kändes intressanta... Efter det åkte jag hem till micke tillsammans med honom och Johan, spelade lite fifa och tog det så lugnt man kan. Sedan bar det av till nolia, ett intervallpass tillsammans med Anna och Emelie skulle checkas av, var råååååtungt!! Men ack så skönt när det är klart. NÖJD! Gick hem, packade väskan, blev upplockad av M&J igen, hem till Johan på mat och tvspel. Vi såg även mästerkocken och jag duschade ~superlänge~ 

Vaknade upp till -17 imorse, kände för att bara krypa ned igen. Var inte alls laddad på skoldag. Karin ringde även imorse, dem är på väg till Finland nu så önskade henne LYCKA TILL! Kul att hon ringde. Öhm ja, åkte med micke till skolan (snålskjuts) och kom 5 minuter sent. Idag väntar en lång dag men med tre saker som gör mig pirrig; 

  • Ska på möte med en rektor
  • Killen som bor i min blivande lägenhet ska ringa och tala om när jag kan flytta in
  • Jag ska träna med IKSU
Typ det gör mig pirrig i magen. Hoppas att dagen mynnar ut i något fiiiint!! Feel good. Ändå.
HEJ SÅ LÄNGE!
Johan och jag, Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0