...

Hej! Tänkte börja med att tala om varför jag alltid har tre punkter"..." som rubrik i mina inlägg. Anledningen är enkel; vet aldrig vad jag ska skriva. I alla fall inte när inläggen inte handlar om något specifikt. Som idag, och de flesta andra dagar.

Slutar om fem minuter, då återstår en timme av nothing-to-do-hang, som förmodligen kommer att spenderas på skolan. När onsdagar är i sin vanliga ordning, dvs att vi har sovmorgon, då är det veckans bästa dag. Börjar kl 11 med ett styrkepass, käkar på skolan och har två lektioner och sedan innebandyträning= toppklass! Däremot så gick strykan inte så bra imorse- har fruktansvärt ont i ryggen?! vad händer.. Jag kunde knappt hänga ned med stången på frivändningsdelen, hmmm.. Så jag cyklade en stund och stretchade sedan med Peter. Jag har så fruktansvärt stela framsidor(lår) så jag har hög skaderisk, talade han om för mig. Det var inge kul att höra :( Så fick lite stretchövningar som ska göras 2 gånger om dagen, WHEYYY!(känner jag mig rätt så blir det inte så mycket stretchande, MEN, jag har ju överträffat mig själv förut!).

Gårdagen då? Var ju som sagt alla hjärtans dag dååå. MYS. På något vis så känner det fint med sådana dagar då och då. Även om det är kärlekens dag och alla tjatar om att man inte har någon att fira med osvsov. Skitsnack säger jag! Oavsett om man är "singel" så har man fina och underbara vänner, en underbar familj, eller kanske arbetskamrater? Ja vad vet jag. ALLA har NÅGON. På ett eller annat vis. Så passa på att ge dem det lilla extra. Nu är det ju dock ett år kvar till hjärtedagen igen. Men det spelar ingen roll. Ja jag då? What did I do. Jag spenderade min kväll hemma hos Karin tillsammans med Johan och Micke. Sjukt konstig kombination när jag tänker efter.. Men det var i alla fall HUR trevligt och roligt som helst. Underbart sällskap som är värd mycket av min tid. Det blev pizza och marabou. "Hatar inte att görda mig själv".. (hatar att jag säga hatar inte). . . Vi fick skjuts av micke dit men jag och Johan beslutade oss för att gå hem istället för att åka bil, så i snöstormen kring midnatt traskade vi över tegsbron hem till mitt lilla rum. Jag tog en dusch och sedan hoppade vi ned i sängen. Klockan var ganska mycket men det spelade ingen roll.

Nu ska jag pallra mig mot Nolia, byta om till IB-kläder och springa lite med boll o klubba. Eller jag ska väl soringa med fötterna och benen kanske, men ja HE- HE.. (humor)... Efter det traskar jag hemåt och duschar, packar om och drar till Johan för att se lite CL samt ha ett liv. Pratade lite med min käre vän Andreas (f.ö trogen läsare här hos mig) och vi diskuterade min lägenhet. Det ska bli SÅ skönt när jag väl flyttar in. (snart!!!!) Då kan jag, för första gången på snart TRE ÅR, bjuda hem folk TILL MIG. UTRYMME! Waaahhh. Blir så pirrig. Fyfarao vad KUL och framförallt SKÖNT det ska bli. LÄNGTAR, LÄNGTAR, LÄNGTAR! Snart ska även min fanny boka en resa upp hit, så fort jag flyttat in. LÄNGTAR! 
Näääh ska inte bli lång(vilket jag redan är), ha en bra dag mina vänner!
Och denna fina rand som ligger lite här och där, den är tillägnad Lina Wikner, eftersom att det inte funkar när jag gör en vanlig, hederlig stryckeindelning. Så får bli såhär snyggt istället =P
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt!

2012-02-15 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0