P.S

skulle vilja dela ut några hjärtan innan jag somnar bara.. Till människor som nog behöver dem lite extra, just nu och inom den närmsta tiden.

Här är till dig Fanny, för vad som komma skall. Jag vet, och du vet, innerst inne, att det kommer gå bra. Det kommer att gå fort, pangtjong är det vår igen och han är hemma,det är student och bal och en underbar sommar!! Love you, bestisfestis <3

och ett hjärta till carro, vet inte vad som händer, men jag vet att jag önskar dig allt väl..<3

och till underbara, bästa familjen jönsson. som just nu är värda alla hjärtan i världen. dem har drabbats av en utav mina största rädslor, och jag tänker på er flera gånger om dagen. <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0