...

HEJ! 

Har haft en hektisk men underbar och ounderbar helg. Gjort allt mellan himmel och gjord- spelat match, suttit i en snödriva, ätit plankstek, pratat om känsliga saker med en ibland märklig människa, ätit tacos med en god vän, sovit i en främmande säng, blivit sjuk. osvosv.
Nu är det skola igen. En vecka som bara pågår fram tills torsdag då fredagen bjuder på LEDIGHET! Känns bra.
Ida och Rebecca har skaffat sig en varsin lägga, vägg-i-vägg! Förjäkla KUL och skönt för dem. Happyyyy!! 
Nu sitter jag i mitten med jossi, (som vanligt), pratar lite skit och smålirkar på mitt CV.
Ska pallra mig hemåt(?) snart, hämta ut nytt bankkort på banken först, och köpa örhängen på kappahl. 

P.S carro har gjort illa knät igen, det gör såå ont att se henne ha ont IGEN. D.S

P.S 2 Lina har också gjort illa sig, ännu oklart. Men gör ont i mig att se henne med. Se henne ha ont, alltså. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0