...

Inga trötta ord i världen kan i detta nu besrkiva min trötthet. Shitpommes. Alltså. Klockan ringde 04.50 imorse och jag trodde det var ett stort skämt. Allvarligt liksom.. Men men, upp och pigga till sig så gott det gick för att sedan trampa fort som faan på cykeln till ICA för att i två timmar träna brandutrymning, galet. Läskigt. Efter det så cyklade jag ännu snabbare hem och slängde ihop en väska inför hajken, cyklade vidare till Nolia och kikade cooper (min s.k. twini soffan perssade också, maybe we are twins?!) för att sedan åka till HAJKEN. En hajk som bjöd på allt; hagel x3 stora som ägg, mycket maträtter och brännboll i skogen. Wow. Nu ska jag duscha av mig all ryk som stinker, sedan släng amig i sängen som en kubbad säl innan jag möter upp en fin tjej på teg, byter några ord och sedan tillbaka till läggan för att somna tidigt; viktig dag imorgon som ska orkas med! 

HEJ så länge. 

P.S om en vecka idag, exakt, hämtar jag ut nya luren (har nog inte sagt det tidigare HEHE) 
P.S 2 twittrade till Gry Forsell imorse och vet ni vad? Hon twittrade minsann tillbaka. Jajjamen. (lite nöjd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0