...

Hellloooo...
Hard working all weeeeek... Är ganska trött och vill längta till en LEDIG helg men icket. Jobbar lördagkväll bläää.. Men ledig söndag känns underbart bra, yeee...
Klockan är 12.15 och jag sitter hemma vid Johans köksbord, han är på jobbet. Vill att han ska komma hem. Igår träffade jag jossi och det var såååååå skönt att se henne igen. Vi hade underbara timmar där. Love.
Vet ni en sak? Det finns så patetiska människor så det är nästan skamset. WOOOOH... Säger så mycket och gör så lite. SÅ länge man inte gör saker man säger så spelar ingenting någon roll. Det vet jag att ni vet redan, alla kloka.
Hinner snart dö av väntan på min lur........
Ska sätta mig och spela en fifamatch nu innan jag ska ut på en liten lätt löptur och sedan lååååångduscha before wööörk.
SUMMER WHERE ARE U. missing u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0