...

Njuter.... Njuter... Njuter av att bara se hur lite energi vissa människor lägger ned för att få saker och ting att funka. Det är ni mot mig, eller nä, det är vi mot er. För aldrig är jag ensam.

Nåväl, lägger inte ned energi på sådant som får mig att bli less. Men GUD så less man kan bli. Av att bara se, av att bara höra. Jag har försökt, utan respons. Nu lägger jag också ned. 

Gårdagen började med jobb, skola o träning. Sedan hem för att få inviga nya SOFFAN. Det är såå fint o mysigt hemma hos mig nu, love it! Idag är en lång skoldag och sedan jobb hela kvällen, villintevillintevillinte. Har fruktansvärt ont i hals och rygg, febrig och allmänt hängig. Snart är det lov. Håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0