...

En långledighet som gått fortare än tåget. Lördagen blev jag inrgingd på jobb(vet inte om jag redan skrivit det) så det var väl sisådär, men nu i efterhand så är det såklart värt! Söndag kikade jag fotboll med bästa julia, käkade god tacos och -övningskörde- (shhhh!!). Måndagen blev det tidig uppgång med Johan, slängde in två maskiner med tvätt och sedan stack vi till Nolia. Han gymmade lite och jag gjorde bort intervallerna.. Snabbt som tusan hem, hängde tvätten, duschade, pratade med mamma och sedan stressade jag in i duschen innan det var storstädning i läggan(hann inte städa så mycket men ja..), tog sedan cykeln till Johan för säsongspremiär av grillen! GOOOTTT!! Njutning till fullo. När klockan närmande sig halv nio fick vi skjuts till Ersboda, handlade godis och lite annat på Coop och sedan gick vi mot Gulla Villan där många av våra fina vänner befann sig. Det var mycket trevligt, än om vistelsen blev kortare än tänkt. Men bussarna gick inte de ultimata tiderna. Vi tog oss hemåt och bara "möspösade" ner oss i soffan, sedan somnade vi som två stenar. 
En liten sovmorgon idag och nu står plugg på agendan för att sedan ta mig till wööörkie. Känns som att det bjuds på mycket folk idag. Klart alla ska passa på att handla på självaste 1a maj när det är ledigt, och när Jennifer jobbar. Den lilla sopan.... Men vi gör det bästa av situationen. Eller vi och vi, JAG...

Hej på en stund, ska mysa med joppe innan han åker hem(och innan jag ska plugga...) 



Kommentarer
Postat av: eliin

uppdatera då :(

2012-05-23 @ 23:12:55
URL: http://ehilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0