...

Det händer så mycket saker. Men nog mår jag bra minsann. Börjar bli lie vemodigt, men livet är bra härligt. Igår vann Sverige ESC och jag blev glad. Kan skryta om att Brynäs vann SM-guld och Sverige vann ESC, samma år som lilla jag tog studenten. Har försökt ragga ihop PW-kompis hela kvällen, men ingen nappade så jag sitter kvar här än. Ska städa min lägenhet fin och ännu finare. Så att jag med gott samvete kan ägna kommande vecka åt annat. Bla min sista skolupppgift(förhoppningsvis) och även lite jobb. Har dessutom några MÅSTE-ärenden på stan och utanför stan i veckan, faaan ~vill ha körkort och bil~

 

Städa var det, ja.


Kommentarer
Postat av: Ija

Ja och dessutom ska du tänka på något du vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Kram

2012-05-27 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0