...

Imorse hade jag kunnat betala för att få ligga kvar i sängen och sova nån, bara nån enstaka, timme till. MEN, det blev inte av. Steg upp 7.40, rostade en macka, drog på mig löparkläder och 20 min senare, med en gainomax i ena handen och mina nycklar i den andra, var jag i full kareta på G mot Nolia för dagens ~skitintervaller~. Det bästa var att Ida ville ta siljaline-svängar med mig, galet skönt. Alla löpte så jävla snabbt, i motvinden, på fotbollsplanen. Nä vi tränar inte fotboll, vi tränar innebandy. Efter intervallerna fick jag höra av min tränare som varit borta i tre veckor att jag såg ~trimmad~ ut. Tappade hakan och undrade vadfan han hade haft för sig under sina tre semsterveckor, ööööhh.. Sen fick jag skjuts av Karin hem. Bäst. Nu sitter jag här. Ska duscha och sedan vila en stund, börjar om tre timmar så tiden ja den räcker till vill jag tala om. Men dagens lunch är ett dilemma. Pannkakor på skolan eller cook something at home, tål att tänkas på under duschen och vilan. SO LONG (p.s nästa fredag får jag min nya iphåååne, det kommer bli bäst) 

HEJ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0