...

Hej och hå. Jag är trött. Igår när jag kom hem så skulle jag vila lite; jo men visst! Lade mig strax efter 17, vaknade strax innan 21 när Johan kom. WOOP.. Blev sjukt förvirrad och förstod inte riktigt vad som hände, men men. Har mig själv att skylla. Min kväll som skulle bestå av PLUGG. Och nu sitter jag här, ska strax iväg och jobba. Känns inte sådär jätteroligt, skulle verkligen behöva denna efm/kväll till plugget. Men får slita imorgon efter en förmiddag fylld av brandövningar med jöbbe. (skit). Men det här med samhälls får gå som det går, är så förbannat nöjd över att jag fixade mattenationella, gud ändå.. Vilken lycka!! Men nu måste jag börja dra på mig arbetskläderna, ~råsnygga~, har ju ingen cykel så här får man gå dit man ska = tar ca 35 min = jobbigt.
Dagen idag känns jobbig och så även morgondagen, torsdagen kommer äga och jag kommer vara så glad. Fredagen kommer vara den jobbigaste dagen på länge ; 06-07 utrymningsövning på ICA, 08 cooper, 09 HAJK i skogen med klassen. Ja.. Haha.. 

Jobba var det ja. 

HEJ! (p.s nästa fredag får jag mobilen, vet inte om jag redan sagt det hääh, annars säger jag det igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0