...

Kör er snabbt inlägg live från bussen; dagarna bara springer iväg, satt på rasten och tänkte att guuuud vad tiden går sakta, men tjohotjoha så var kl 17.15 och sista barnet gick hem. Bara för mig att larma och slå igen portarna! Nu blir det hem och byta om, slänga i mig något snabbt och sedan iväg till iksu. Ska trycka i mig lite av den fantastiskt goda sockerkaka jag gjorde igår. I smeten blandade jag i smält, vit blockchoklad och en påse saffran. Alltså HEAVEN. For real. Aldrig smakat något godare i bakväg. Typ. Otroligt nöjd med hopkoket.

Nog om gotta. Har blivit alldeles för mycket sista veckorna. Men vet ni vad? Jag ba njuuuut. För de är så förbaskat gott med godsaker, hähä.

Nu; stressa vidare till nästa buss!

Bild; mitt konstverk från idag. Otroligt vackert. Da Vinci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0