OBS

Som ni kanske förstår så skulle förgående inlägg ha publicerats för cirkus 6 timmar sedan, inte nu. Men hade visst glömt att trycka på publicera, så det fick komma nu hähä.

Ligger i den ofantligt sköna sängen i lägenheten nu. Dax att sussa. Upp halv sju imorgon = ingen lek. Men kul blir det att spela innebandyyyy med gamla RIGet, som föralltid kommer att vara mitt riglag. Älskade ni.

Efter min träning ikväll cyklade jag hemåt i kylan(jävlar vad kallt det börjar bli). Stannade utanför min sköna böna Elin en stund. Energikick!! Älskade tjej vad jag tycker om dig.

SOVA, var det ja. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jag tycker om dig oxå!!! Får ta och ses snarast pinglan<3

2012-09-29 @ 00:07:54
URL: http://ehilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0