Godmorgon solstrålar!

Heippa!
Min klocka ringde 05.10 imorse, skulle ut på promenad men jag är så hiiiiimla förkyld så kan knappt andas... Gick upp och sprutade in massa, massa menthol nässpray och snöt mig, nu, 40 min senare börjar det äntligen lossa! Haha. Intresseklubben antecknar yeye:)
Och som vanligt när jag tycker mig själv ha all tid i världen så ligger jag ändå här med tidsbrist nu, och istället för att göra något åt det- ligger jag kvar! Fantastiskt:) PUCKO!
Ska gå till jobbet om 30 min ungefär, så upp och spackla på mig lite smink så man ser ut som folk. Sen iväg till kvantum och jobba 7-17, fredag du är VÄLKOMMEN. Fullspäckad dag framför mig iaf, direkt efter jobbet far jag till iksu och tränar IB 1h, följt av ett intervallpass som ska göras. Good LUCK med den här förkylningen. Men lite snor har ingen dött av, som mamma skulle ha sagt. Wei.

HA EN BRA DAG ALLA FINA!
P.S idag är det fredag, det är iksu, det är innebandy. HEJJA HEJJA. Match 3:5 i semifinalserien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0