LEDIG ONSDAG

Som rubriken lyder har jag haft en ledig idag, som jag absolut inte utnyttjat. Har varit en riktig skitdag. Eller nä nu ljuger jag. Efter att jag vaknat och då jag åt frukost samt efter den, hade jag världens bästa morgon. TUSAN vad lycklig man kan bli. Men efter det så gick det utför. Sprang en stund på iksu iaf, lånade externa av cornelia och gått fram och tillbaka till ica och handlat. Har nu NÅGOT att äta iaf, positivt. Externa hårddisken, jaaa.. Vad säger man? Fan. Ledsamheten bara kom som ett brev på posten. Skjuter fram allt som har med städning att göra. Nu:dusch och sedan krypa ned i sängen. Är helt slut.

Peace out people


Kommentarer
Postat av: Faster

Det var en dag att minnas, kul att få delta i den.

2013-04-20 @ 13:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0