20130104

Så trött så jag går av på mitten. Alltså FOR REAL. När man ska kolla instagram på morgonen och det är samma bild kvar överst i flödet som det var då dukade dig- då vet man att de antal timmars sömn du fått i dig är alldeles för få! Hey nöörd..
Jag är makalöst jävla trött alltså. Om 55 min gör bilen med destination Arlanda. Tur att det inte är allt för mycket som ska göras innan det. Är ganska chill. Men att jag idag vaknar och känner kanske världens fetaste inåtfinne i pannan?! Skjut mig! Vad fantastiskt. Tur man är bakom kameran i thai. Haha!

Nog om för lite sömn och världsligs problem! Dax att ta den här feta röven och kliva upp från den underbart varna sängen......

See ya'll!!!


Kommentarer
Postat av: Ija

HA DET SÅ SKÖNT BARA KOPPLA AV OCH SOLA OCH BADA.

2013-01-04 @ 10:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0