20130104

One day left. Är just nu inte det minsta nervös. Men förmodligen kommer det imorgon. Brukar vara så. Längtar tills vi är på Arlanda, älskar att bara gå omkring där och suga in känslan... Äta något gott och ta en cider. Vad fantastiskt. Ska bli så skönt. Himla skönt. Är lite ledsen för att det är regn och dåligt väder just nu och de närmsta dagarna, men men. Bara jag får lite sol är jag tillfredsställd! Typ.

Idag har jag haft kusin-mys med My. Underbara lilla varelse.. Sen till tandläkarn och kolla upp en tand som knasar, tydligen en tooth of wisedom som kommit fram! Jises. Hoppas jag inte får ondare än jag redan har. Vore ju för trist att bli sjuk pga den när man lämnat landet för semester. Hem till pappa en stund efter det, lite lill-jul och mat. Myspys.

Fortfarande problem med bilder, riktigt trist. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0