20130106

Hellooo Sweden. Ligger i sängen på hotellrummet nu, eller rum och rum, typ en svit. Lyxigaste jag bott på i mina dar iallafall! Är så sjukt sandig innanför trosorna, haha. Men känns som ett världsligt problem för tillfället måste jag säga. Vi kom alltså till Thailand igår på morgonen. Flög från Arlanda fredag 12.25, men kom iväg lite sent- 12.45. Dock gick flygningen snabbare än beräknat, endast 10h och 20min. Så vi var framme ca 23.10 svensk tid och 05.10 thaitid. Hela processen med väskor osv på flyget gick snabbt så vi kom ut till bussen hyfsat snabbt. Vilket kändes superskönt, man var inte jättepigg. Sov Max en timme på flyget. Kom till hotellet strax runt 07. Rummet var inte klart så vi fick en liten drink och hänga i ett jäkligt soft rum med stora sängar medan vi väntade. Var riktigt varmt, shit vad varmt det var! Men så mycket moln och dis. Jag blev direkt nojig(såklart) och började gnälla lite, haha! Fick rummet runt 09, innan det fick vi käka frukost. Och vilken frukost sedan! Jises. Efter dessa två veckor kommer man ha lagt på sig minsann, det säger jag med sanning alltså.. Väl på rummet bytte vi i princip bara om till swimsuits och begav oss sedan ned till havet. Och vilket ställe. Alltså jag dör.. Havet, stranden, alltet.. Sååå fint!! Alldeles vit sant och mycket höga vågor. Trodde aldrig jag skulle bada i havet när det var molnigt, men SOM jag badade mina vänner. Blir som ett barn. Hoppar i vågorna och har mig :-) fun!!

Vi har just kommit hem från en vilsen liten tur, haha! Tog bara taxin, kom fel, tog en ny, osvosv. Avslutade iaf kvällen med första måltiden, middag på "Charlies", en svensk restaurang där vi åt oxfilé. Hahaha åh. Big, big fail kan jag känna.... Men vafan! 12 dagar återstår, hinner nog äta tillräckligt med nudlar och ris innan dess. Måste säga att detta med prutning inte är min grej, jag som skötte mig så jäkla bra i Turkiet med emelie... Men det kommer! Haha. Blir bara så sjukt stressad.

Imorgon ser det ut att bli fint väder iallafall, så det håller vi big thumbs för! Vore skönt:)
Visstja, vi tog massage idag. Sorry men, det blev en besvikelse. Satan. Vad ont det gjorde. Är helt mörbultad i ryggen. No kiddin! Imorgon får det bli på ett annat ställe. Testa vingarna lite.

En liten update för er som är intresserade av mitt icke-glamourösa liv, men som nu kanske bjuder på lite avundsjuka i alla fall. Sånt brukar ju vara uppskattat;-)

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0