20130107

Godmorgon på er där hemma! Här är klockan 18.36 och jag har just rivit av ett jävla intervallpass i gymmet, say whaaaat...? Var inte igår och jisesamalia vad jag fick jöbba på.. Men skönt vare. Varmt som i en öken osådär men så gött. Idag vaknade vi upp till ett enda stort, grått molntäcke. Blev inte glad. Men käkade frukost och chillade en stund, sen bestämde vi att gå ned till havet ändå. Var disigt och märkligt väder, men så himla varmt! Sen mina vänner sprack det gråa fula molntäcket upp och det blev sooool. Gottade oss i den fantastiskt vita sanden en stund innan vi gick hem till hotellet och intog pool-mode någon timme. En riktigt skön dag. Bara chill. Ikväll ska vi fara iväg med Linus och Ale till Patong och se thaiboxning. Grymt! Är synd att jag inte kan ladda upp bilder, ska försöka få igång det..

Ha en bra dag där hemma, skriver ikväll efter boxningen!
Pöss


Kommentarer
Postat av: Ija

Härligt fortsätt att skriva. Puss

2013-01-07 @ 15:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0