20130109

HEJ!
Det händer så mycket så jag vet inte var jag ska börja!! Igår var en så chill dag. Dåligt väder men stört varmt så vi gick mest runt i affärer och tog prutandet till en ny nivå, helt klart! På kvällen tid jag, johan och linus en tuktuk in till patong och banglaroad. Det absolut sjukaste jag varit med om i hela mitt liv. Berättar mer om det en annan gång.

Idag sov vi till efter tio, gick till den gigantiska, feta, underbara frukosten. Sedan mötte vi upp Linus och marcus för lite tennis på hotellets court. Nu är klockan 12.45 och solen står rakt upp på himmelen, för stunden riktigt bra väder och jag tror aldrig att jag svettats såhär mycket i hela mitt liv.
Dopp i poolen och sedan solasolasola nu när solen är så varm! Det blåser lite så det kan vända snabbt, men för tillfället ser den riktigt lovande ut! Gött:D johan har lime i håret och margarin på bringan, för sån är han. Haha!

Ha det bra så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0