RISE AND SHINE

Godmorgon! Vaknade 06,16 idag, alltså 24 minuter innan mitt första larm skulle ringa. Blev ganska less på mig själv. För anledningen att jag vaknade var absolut inte för att jag var utvilad, utan för att det var sjuhundranittiotre grader varmt i lägenheten..... Älskar att jag har morgonsol och inte kvälssol, men näe, jag är så trött.

Har bara degat i sängen med mobilen sedan dess, ska strax stiga upp och göra lite havregrynsgröt till frukost. Om en timme måste jag cykla till jobbet. Vädret utanför säger: molnfritt och redan nu 19 grader. Klart som fan det ska vara tredje dagen med tipp-toppväder och jag jobbar.. Tur man har 1h lunch, så hinner man få en liten glimt och touch av solens strålar på den här bleka kroppen.

Jobb 8-18 idag som sagt. Bättre har man väl kunnat ha det...... UH!
Men träningsledigt idag har aldrig känts lämpligare, är riktigt sliten. Benhinnorna är inte krya idag, och heller inte min hals. Var kom det sistnämnda ifrån?! Inte okej. Beep och första veckan med innebandy nästa vecka ju!

Gröt, kaffe och lite morgontv var det, ja!
Ha en underbar dag ute i solen ni som kan. Fan vad avundsjuk jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0