STOP AND STARE

Hallå i rutan, här var det tomt och tyst. Jag är åter i Umeå efter tre fantaastiska veckor på hemmaplan.. Börjat jobba igen efter semestern och det känns väl sisådär. Som det mesta just nu. Gillar inte att jag är tjej. En tjej som tänker alldeles för mycket. Däremot så börjar jag att känna mig tillfreds med mina tankar. Och det hörrni, det händer inte så ofta. 
Jag har under min semester hunnit med att fylla 20 år också. Inte illa pinkat. Gjorde succé på premiärbesöket på Boa.. (läs: allt, allt, aaaaallt annat än succ!!! gjorde endast bort mig rejält. men kul var det ändå!)
 
Jag vet att jag sagt det förr, men nu är jag sugen på att börja blogga igen. Känner att jag vill, om inte för er skull men för min egen, dokumentera det som bör dokumenteras. Det är mycket nu kompis. 
 
Hoppas ni har det bra, att ni njuter av den fantastiska värmen som Sveadala just nu bjuder på. Njut gärna för mig med. Då blir jag glad :) 
 
Idag träffade jag en bra kund förresten, en som var lite bättre än de andra. Han gjorde mig glad. .Mer om det en annan gång. 

Nu ska jag laga en matlåda inför morgondagen, hoppa in i duschen och sedan göra kväller. 
Godnatt med er! 
Här är min söta, söta syster och jag. Hon är så go. Världens bästa tjej!! <3
 

Kommentarer
Postat av: Suss

Fina fina ni. Sötaste systrar man kan tänka sig.

2013-07-29 @ 17:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0